زبان آموزان زبان انگلیسی

                                                                                                                                         Image result for english



آنچه که زبان آموزان گفته اند: "این روشن، آسان به درک، اما باعث می شود شما فکر می کنم به عنوان. من غافلگیر شده بود زمانی که سیستم را به من داد اشتقاق از کلمه من استفاده می شود اشتباه است." "من دوست دارم این سیستم، به دلیل آن را به من کمک می کند تا به دیدن و درک اشتباهات من آن من کمک می کند، به انگلیسی بهتر است." "این یک تجربه جدید برای من بود، چون من چیزی شبیه هرگز تلاش نکرده اند این سیستم. من فکر می کنم آن را برای زبان آموزان زبان انگلیسی بسیار مفید است. این سیستم بسیار سریع است. من دوست دارم که من می توانم نوشته های من هر چند بار که من را ویرایش کنید می خواهید و آنها در چند ثانیه را اصلاح کرد. "

کلمات کلیدی مرتبط: آموزشگاه زبان انگلیسی میدان امام حسین , آموزش انگلیسی منطقه 1 , سایت زبان خارجی در منطقه 9 با توانایی کار با کامپیوتر , آموزشگاه زبان انگلیسی میدان خراسان , منطقه 1 مکالمه انگلیسی رایگان , ترکی استان کرمان بهترین روش , کلاس خصوصی انگلیسی میدان انقلاب , زبانکده عربی منطقه 1 رایگان , زبانکده آلمانی استان یزد با توانایی کار با کامپیوتر , آموزشگاه زبان انگلیسی رفسنجان , عربی نیمه خصوصی در منطقه 1 , انگلیسی قم در محیطی آرام , آموزشگاه زبان انگلیسی تهرانسر , آ زبان آموزان زبان انگلیسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.